سفاري وكعب دايربعيوني

صفحة 4 من اصل 7 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف مصرية في الأربعاء 15 أكتوبر 2008, 1:23 am

فريدة
بقالي ييجي أربع أيام بحاول أتفرج على الصور النت مجنناني الصور مش بتظهر، بس أخيرا النهاردة ظهر معظمها.

حقيقي حلوين جدا خصوصا المناظر الطبيعية؛ صور السما والشمس والشاطئ. أما الموسيقى الأخيرة مع صوت البحر والصور فعلا تحفة.

شكرا على الصور وفي انتظار المزيد.
avatar
مصرية
عضو ألفى

انثى
عدد الرسائل : 1868
العمر : 40
تاريخ التسجيل : 23/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف sesame في الأربعاء 15 أكتوبر 2008, 3:18 pm

بيقوللى this video is no longer available Crying or Very sad

بس الموضوع و الصور حلوين جدا و كأنى كنت معاكى خطوه خطوه يا فروتوس

هل من مزيد؟؟
avatar
sesame
عضو مئوى

انثى
عدد الرسائل : 161
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 21/02/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف farida في الأربعاء 15 أكتوبر 2008, 8:14 pm

مصرية اشكر معافرتك اربعة ايام Very Happy علشان تتواصلي مع حميدة الرغاية
مش عارفة ده عيب مني اني بحط عدد صور كتير
ولا عيب في ال دي اس ال Rolling Eyes

مرسي يا مصرية floa

مرسي يا سيسامي علي التشجيع الاسكندراني ده Wink
مش عارفة يا بنوتة بالنسبة للمقطوعة لسة سمعاها
يمكن بتجيلها حالة ساعة تروح وساعة تيجي ana3aref جربي مرة كمان

الحقيقة انا هحاول اخلص الرحلة النهاردة لاني خلاص مسافرة بعد بكرة
وهشام هيحطلكم صوره اللي هينافسني بيها Razz
وهيبقي تحدي زي برسيل
وياريت كلكم تحطوا صور انشالله غدوة في رستوران او اي حاجة بعيونكم
Shocked
مصرية و سيسامي وادهم
مرسي لتشجيعكم

avatar
farida
عضو ألفى

انثى
عدد الرسائل : 1587
العمر : 59
تاريخ التسجيل : 23/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف farida في الخميس 16 أكتوبر 2008, 2:04 am

انا جيت اهو ليلتكوا سعيدة مع حكايات ورغي حميدة

انا هكروت شوية مع اني مصورة صور كتير بس الوقت ضيق جدامعايا وانا مصرة خلص الرحلة دي قبل السفر Very Happy

هنروح رحلة سريعة لسان ريمو وهوريكوا اشتريت ايه من هناك Wink

احنا في الطريق اهو للبلد الي هي علي الحدود بين فرنسا وايطاليا



اوعوا تتعبوا من السرعة



شايفين الجمال



بصوا الناحية التانية



خلوا بالكم داخلين علي نفق



خلاص داخلنا سان ريمو وهنا بنتمشي وسط البلد
فيها كتير مش عايزة اقول اني حستني في وسط البلد بتاعة اسكندرية
بس اسكندرية ايام الزمن الجميل Wink




شايفين القطة بتتفرج علي الناس ازاي




وده شارع فيه محل مخصوص للبس الاطفال



ودخلت اشتريت وطلعت طاقة بيبهاتي Very Happy في الشراء


كان لسة شادي في علم الغيب فاشتريت لبس ينفع لبنت او ولد
لاني مكنتش لسة اعرف نوع الجنين
جبت الوان علي ابيص واصفر كناري والعجيب اني لقتني اشتريت كام حاجة لبني
لاشعوريا يظهر الحاسة السادسة مع انه كنفسي في حفيدة



فضلنا في البلد لبليل فقلت واتعشينا هنا


واحنا داخلين الرستوران قابلني ده في السكة لقتني بصوره



داخلين الرستوران ده كنا الحقيقة يمكن ترابيزتين فيه
بس كان اكله يجنن



ودي الترابيزات من جوة



وده الحمام بالصدفة عزيزة الكاميرا كانت في جيبي عجبني صورته
اد ايه بسيط لكن زرعة جميلة ادتله لمسة جمالية
فعلا علي راي المثل الفرنساوي
البساطة تصنع الجمال



ودي كانت زيارة لسان ريمو سريعة
راجعة بالباقي حاااااااااالااااااا
اوعوا تكونوا مستعجلين
avatar
farida
عضو ألفى

انثى
عدد الرسائل : 1587
العمر : 59
تاريخ التسجيل : 23/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف farida في الخميس 16 أكتوبر 2008, 2:41 am

وهتغني ليكم حميدة من تان تاااااني من تااااااااااني

هرجعكم تاني لكان لكن بالليل في جولة سريعة وسط البلد
وطبعا هفكركم ان زينة الكريسماس كان لسة اثارها في المدينة







وهنا في شارع جانبي لافاييت طبعا ده رايحين جايين عليه طول النهار Very Happy واليل كمان



هنبص مع بعضينا علي كام فترينة وطبعا مينفعش انسي احب حاجة لقلبي



موديلات حريمي هي طبعا من الموسم الشتوي الي فات Rolling Eyes





هنا موديل جزمة بصراحة مش تبعي خالص



وعلشان الجنس الخشن ميزعلش


وهنا بنجمع بين الاتنين




كنا متفقين نتعشي في رستوران لبناني وكانت اخر ليلة بالنسبالنا في المدينة الساحرة
وكان المطعم علي اليمين في الشارع ده



قدامه الشجرة الحلوة دي



وده شكل المنظر منه



بعد العشا جزء راح البيت وفضلت مع بنت خالتي وبنتها نتمشي ونتفرج بالمرة علي مكان مهرجان الموسيقي
avatar
farida
عضو ألفى

انثى
عدد الرسائل : 1587
العمر : 59
تاريخ التسجيل : 23/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف ADHAM في الخميس 16 أكتوبر 2008, 2:53 am

floa


الصور رائعة يافريدة ..

وخصوصا صور الديكورات .

متنسيش تاخدى عزيزة معاكى فى الرحلة القادمة .

رحلة موفقه وفى انتظار المزيد من الصور.


تحياتى

ADHAM
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 606
العمر : 72
تاريخ التسجيل : 14/02/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف farida في الخميس 16 أكتوبر 2008, 3:17 am

واحنا بنتمشي كنا كل شوية نلاقي حد بيدندن بالالة الموسيقية بتاعته







وهنا وصلنا لمكان مهرجان الاغنية وهو عالمي
وعلي فكرة من ضمن المطربين كنا سامعين سيلين ديون


من كل بلاد العالم



واحنا كنا واقفين برة السور طبعا كانوا الصحفيين اللي موجودين








وحان الوقت لبيتك بيتك
ورحلة العودة الي ارض الوطن

avatar
farida
عضو ألفى

انثى
عدد الرسائل : 1587
العمر : 59
تاريخ التسجيل : 23/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف farida في الخميس 16 أكتوبر 2008, 4:24 am

بشكرك يا ادهم ومتاخفش عزيزة معايا اينما اذهب ah

هاخدكم علي طول ونطير علي السحاب وكان السفر في الفجر وكانت لسة يدوب خطوط النهار
وكنا في طريقنا للترانزيت في مطار زيورخ



خلوا بالكم الطيارة هتميل



واذ فجاة شفت القمر اه منه القمر




وفجاة لقيت السحاب عبارة عن جبال من التلج





وفجاة برضه لقيت لحظة الشروق
عجيبة الدنيا بين السحاب


وصلنا مطار زيورخ






بعد فترة الاستراحة اسانفنا رحلة العودة الي القاهرة



وهنا جوة الطيارة



في كل لقطة كنت يصورها كنت بحس بتغير الطبيعة بين مسافة ومسافة



شوفوا هنا فيه تلج






كانه ايس كريم




وفجاة لقيت المنظر ده قدامي




وفجاة لقيت الشمس ساطعة






شايفن هنا غيط القطن

حسيت نفسي انط اسبح مع السحاب وبين السحاب



خلوا بالكم الخطوط دي كنت شايفاها كانها تقسيمة العالم


شكلنا كده داخلين علي خطوط وتقسيمات جمهورية مصر العربية



اااااااااااااااااه واخيرا
معالم بلدي المحبوب



خلوا بالكم هنعمل لادينج




حمدلله علي السلامة
وصلنا للديار المصرية
مصر حبيبتي
ومعلش دوختكم معايا
وباي باي لغاية ما نتقابل في نفس المكان ومسافر علي الطريق

وهسيب المايك لهشام
avatar
farida
عضو ألفى

انثى
عدد الرسائل : 1587
العمر : 59
تاريخ التسجيل : 23/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف ragab في الخميس 16 أكتوبر 2008, 10:45 am

موضوع جميل
وهو من أدب الرحلات
ولكنه موضوع بيتى ويتميز بتلقائية فريدة فى الكتابة
وزادته الصور حيوية وجمالا
الله ينور
منتظرين المزيد

floa floa floa

ragab
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 161
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 31/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 9:20 pm

وهسيب المايك لهشام

هممممممم ... scratch

دى اسمها تدبيسة مش كده؟؟ kdkd


ماشى يا فرافيرو .. حاخد المايك لحد ما ترجعى بس .. وبعدين حأخلع geek

لأنى اكتشفت ان موضوع نقل الصور لموقع صور وبعدين للمنتدى ده "علقة" ويا لها من علقة silent

بجد ربنا يقويكى .. ويا طولة بالك .. ادينى ربع طولة بالك وصبرك وأنا أحطلك 1000 صورة فى الموضوع clown

أو إيه رأيك .. أبعتهوملك فى إيمايل .. وانت تحطيهم بدالى؟

..

توكلنا على الله .. حأبتدى خفيف خفيف .. وبعدين ... ربنا يسهل Cool
avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 9:26 pm

أبدأ بمشاهد .. من بلكونة شقتى .. قبل ما أفسحكم معايا يعنى smile



والبداية طبعاً .. لمنظر السما الصبح بدرى .. بدرى جداً .. امشوا معاها واحدة واحدة .. ودقيقة بدقيقة smile
avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 9:37 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 9:38 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 9:58 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:02 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:06 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:06 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:12 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:18 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:29 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:34 pm

avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف dolphinsmile في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:38 pm

واو
ماشاء الله
مناظر تحفة يا اتش
avatar
dolphinsmile
عضو مئوى

انثى
عدد الرسائل : 106
العمر : 39
تاريخ التسجيل : 12/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:44 pm

تخوف .. صح؟ Razz
avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف dolphinsmile في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:50 pm

لا والله حلوة
avatar
dolphinsmile
عضو مئوى

انثى
عدد الرسائل : 106
العمر : 39
تاريخ التسجيل : 12/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سفاري وكعب دايربعيوني

مُساهمة من طرف Hesham في السبت 25 أكتوبر 2008, 10:56 pm

طيب حسناً جداً .. Cool

قبل ما نخرج نتفسح .. ألفت نظر سيادتكم إلى أن الصور طالعة مقطوعة هنا مش عارف ليه .. يعنى ظاهر تلات أرباعها بس .. وكمان ألوانها مطفية شوية مش عارف ليه برضو Suspect

لو يهمكم تشوفوها كاملة .. دوسوا بالصباع اليمين عالصورة .. وشوفوها فى عنوانها الأصلى .. وحياكم الله Cool


والآن ..

بصة على صاحب الصورة قبل ما ننزل Cool
avatar
Hesham
عضو مئوى

ذكر
عدد الرسائل : 977
العمر : 54
تاريخ التسجيل : 24/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://heshamelsadr.blogspot.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 4 من اصل 7 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى